Ολοκληρώθηκε ο
2ος γύρος των Διασυλλογικών Κυπέλλων Αττικής, με τους Μαχητές μας να δίνουν δυνατές αναμετρήσεις σε όλες τις κατηγορίες, παρουσιάζοντας πάθος, αγωνιστικότητα και πολύτιμες εμπειρίες για το μέλλον. Αξίζει να σημειωθεί οτι οι οικογένειες Κατσαμάνη και Γκάτσο αποτέλεσαν περίπου το 40% των συνθέσεων .
Στο
Κύπελλο Άνοιξης, οι Μαχητές μας φιλοξένησαν τον
ΕΠΑΣ Πεύκης «Αριστοτέλης». Οι αντίπαλοι υπερτερούσαν ξεκάθαρα σε ΕΛΟ και εμπειρία, όμως οι
Νέζης Παντελής,
Καλτσάς Χαράλαμπος και
Γκάτσος Ιωάννης πάλεψαν σκληρά μέχρι τέλους, γνωρίζοντας τελικά την ήττα. Μοναδικός διασωθείς ήταν ο
Κατσαμάνης Νάσος, ο οποίος οχι μόνο άντεξε την πίεση αλλα πέρασε στην αντεπίθεση και κατέκτησε τον πόντο της τιμής, διαμορφώνοντας το τελικό
1-3.